Otse põhisisu juurde

Spordi- ja terviseblogijate kokkutulek 06.august 2017

6. august oli minu jaoks väga sportlik päev. Saime spordiblogijatega kokku, et koos kõvasti trenni teha, aga ka süüa ja lobiseda ning üks tore päev koos veeta. Mina pidin selleks, et üritusele minna (ja hiljem ka kojutulekuks) veel kaks lisatrenni tegema. 😄

Hakkasin kodust jalgrattaga kl 9 paiku juba liikuma, sõitsin Elvasse (10 km). Ratas kindlasse kohta pandud, jalutasin raudteejaama, sest Kati võttis mu kell 10:00 auto peale. Ma polnud ise ühegi blogijaga reaalelus varem kokku puutunud. Kati oli kohe nii sõbralik ja tore, et see autosõit möödus tänu heale seltskonnale vägagi kiirelt. Me olime Katiga esimesed, kes kohale jõudsid. Pärast meid jõudis Maris, tänu kellele see üritus üldse toimuski. Tasapisi jõudsid ka teised kohale. Me alustasime oma päeva Viljandi Myfitnessis. Suur aitäh klubile, et lubas meil oma ruume kasutada tasu võtmata. Klubi on seest väga ilus. Klubis on mitu saali ja peegleid on väga palju. Ruumid jätavad ilusa ja hubase mulje. Väga tore koht trenni tegemiseks minu arvates! :)
Sel päeval oli seal tööl ka väga abivalmis administraator, kes aitas meil tehnika tööle saada.


Myfitnessis  tegime trenni 12:00-14:00. Selle aja sees tegime kaks trenni järjest. Minul endal puudub igasugune rühmatenni kogemus (tegelen ise vaid jooksmisega) ja sain proovida midagi täiesti uut.

Esimene trenn oli piloxing, mida andis meile Kati (mitte see Kati, kes mu autojuht, meil oligi seal kaks Katit). Trenn oli vahva ja ajas täiesti higistama. Kuna ma siiski algaja, siis vahel ikka läksid mõned liigutused sassi, aga tegin kaasa nii, kuidas oskasin. Vahepeal pidin küll korra seisma jääma ja treenerit jälgima, et kuidas ikka täpselt need liigutused on, aga ära kuidagi ikkagi tegin. Treener ise oli väga sõbralik ja vahva (tegelikult absoluutselt kõik tundusid väga toredad).

Väikene joogipaus, jalanõud jalga tagasi ja Laura hakkas meile andma bodypump'i trenni. Ka see oi minu jaoks midagi täiesti uut ja toredat. Üks harjutus oli mu jaoks 2 kg hantlitega liiga raske, siis võtsin oma kergeks raskuseks üldsegi 1 kg raskused. Laura oli samuti väga äge treener ja säras, kui meile harjutusi ette näitas. Kuna tugevus pole mu kõige tugevam külg, siis võimaluse korral täitsa käiks kord nädalas sellisest trennis. Täna (7.august) on mul igatahes tuhara, kintsu ja rinnalihased päris valusad, nii et trenn mõjus. 😊

Foto: Margit Partei

Meil oli kohal ka oma fotograaf Margit. Margit on ettevõtja, sporditüdruk, teeb ise remonti, peab blogi. Ma leidsingi üldse tema blogi tänu sellele, et Maris lasi meil oma ürituse facebook'i grupis oma blogisid reklaamida. Tegemist on väga aktiivse ja toreda inimesega, kui keegi soovib temalt fotograafia teenust tellida, siis ta fotograafia alane facebook'i lehekülg asub SIIN.

Meie treenerid (vasakult) Laura ja Kati.

Foto: Margit Partei
Peale trenne me ei jooksnud kohe pesema, vaid kukkusime Myfitnessis pildistama ja selfietama ning see oli täitsa tore. 😊

Foto: Margit Partei
Foto: Margit Partei
Sain ka ürituse korraldaja Marisega koos pildile. 😊 
Foto: Margit Partei

Üldse sellese spordiblogijate valdkonda ma jõudsingi tänu Marisele ja Viigile (keda kahjuks sel korral ei näinud). Nemad mõlemad valmistuvad SEB Tallinna maratoniks ja nende blogisid jälgides/lugedes, hakkasin ka ise sporditeemal blogimisega tõsisemalt tegelema. 

Paar pilti minust. 😊

Foto: Margit Partei

Foto Margit Partei
Kui pildistamisega ühele poole saime, siis läksime pesema. Pärast pesu suundusime Viljandi järve äärde, kus plaanisime piknikku pidada. Nii kui plaanisime söömise kallale asuda, hakkas vihma sadama. Nägime seal läheduses ühte varjualust. Tegemist oli Bangalo kohvikuga, mis oli sel hetkel suletud. Seal oli siiski üks töötaja, kellelt saime loa seal olla. 

Me saime oma piknikku pidada, sest meid toetasid Valio juustusnäkkide, kodujuustude (soolakurgi ja tilliga oli ülihea, proovisin esimest korda), proteiini kohupiimakreemide, proteiini jogurtite (maasikamaitseline viis keele lausa alla) ja valgupiimadega. Lisaks saime ülihäid Puls Nutrition'i vahvleid ja küpsiseid. Kuna ma olen tõeline maiasmokk, siis leidsin uued lemmikud endale. Mulle meeldis ka see, et nii küpsised kui ka vahvlid olid pehmed, sest ma ei saa breketite kandjana kõike süüa. 
Minu pilt tühjast vahvlipakendist. Polnud aega enne söömist piltigi teha, sest see toode lihtsalt nii maitses mulle! 😊


Joogipoolisega toetasid meid Vitamin Well ja Nocco. Mõlemad spordijoogid olid väga hea maitsega, neist esimene sai juba Myfitnessis ära joodud.


PULS saatis igale osalejale ka ühe valgupulbri. Ma valisin topeltšokolaadi oma. Pakendil on kirjas, et võib teha nii vee kui ka piimaga. Proovisin veega järgi, päris hea ja magusa maitsega. Proovin kindlasti ka piimaga, sest millegipärast arvan, et piimaga saab veel maitsvama joogi. 

Maris hoolitses selle eest, meil oleks ka puu- ja köögivilju süüa.

Foto: Margit Partei
Me tegime selle pikniku ajal tutvusringi, kus rääkisime, kes me oleme, kaua bloginud oleme ning mis on spordiala nr 1 igaühe jaoks. 

Pärast söömist kõik panid spordikellad tööle ja mina Endomondo ning asusime teele. Meie kava nägi ette kõndimist ümber Viljandi järve. Kuidagi läks nii, et tekkis kaks punti - kiiremad ja aegalsemad. Ma ise olin kiiremate pundis. Ootasime aeg-ajalt siis tagumist punti järele. Üritasime pidevalt oma esimeses pundis tempot maha võtta, aga nii kui jutt jooksma hakkas, hakkasid ka jalad väledalt käima. Lõpetasime siiski kõik korraga. Enne kõndimise lõppu tegi Margit meist veel ühispildi.

Foto: Margit Partei
Kuna me kõndisime üle kahe tunni, siis see matk tegi näljaseks. Võtsime taas söögid välja ja kuna ilm oli ilusaks läinud, siis oma teise pikniku pidasime ikkagi järve ääres. Väga mõnus oli koos istuda, süüa ja lobiseda. Kuigi ma ise olen pisut vaiksevõitu inimene, siis ometi tundsin ennast seltskonnas väga mugavalt. Märkasin, et ka Kristina on vaiksemapoolne (aga ka tema oli välejalg ja kiiremate grupis). Mingil määral leidsin sarnasusi enda ja Kristina iseloomus. Ma polnud mitte kedagi varem neist blogijatest reaalses elus kohanud ja nad kõik jätsid lihtsalt suurepärase mulje endast. Kella 7 paiku läksime laiali ära, kuid tegime veel ka lõpetuseks ühe ühispildi, kus olime kõik väga rõõmsate nägudega. 😊

Foto: Maris
Katiga sõitsime Elvasse tagasi ning minu trenn polnud sellega veel lõppenud, 😄
Pidin ülesmäge koju tagasi väntama ja sõitsin aeglasemalt kui hommikul - 42 minutit ja maa 10 km. Sõitmine ülesmäge polnud kerge, aga jõudsin minagi lõpuks ilusasti koju. 😊


Kati suured tänud sulle mu sõidutamise eest, tänu sinule sain üldse osa võtta sellest toredast üritusest!

Maris suur aitäh, et selle ürituse korraldasid!

Kati ja Laura suured tänud trennide (ja tänase lihasevalu 😄) eest!

Margit aitäh ilusate fotode eest!

Aitäh eelpool juba mainitud blogijatele ning SigridKristinaRegiina ja Mariliis väga toreda seltskonna eest! 

Päikest teile kõigile! 😉

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu tellimused Aliexpressist 2014-2016

Panen siia pildid väikese selgitusega toodetest, mis olen ostnud. Pildid panengi konkreetselt enda asjadest, nii nagu nad kätte sain. Mu kõige esimene proovitellimus oli 16.mail 2014. Tellisin 6.35 eurot maksva siidise vööga kleidi S suurus. Minu mõõdud ongi XS/S (rohkem XS). See oli mulle paraku tiba suur ja ebaõnnestunud ost. Seda kleiti mul enam pole alleski. Nüüd oma aliexpressi lehelt vaadates näen, et olen tellinud samal päeval kaks kleiti. Tellisin ka ühe kollase suvekleidi, maksis 7,09 eurot, samuti S suurus. See oli üks mu lemmikkleite. Panen nüüd ka paar pilti, kus mul on see kleit seljas. :) Sellest kleidist ma jäin ilma, sest juhtus üks tobe õnnetus. Maal trügivad ikka sügisel rotid kappi, mu lemmik kleit oli mingi kurja roti poolt nii katki näritud, et pidin ära viskama. Seda toodet seal enam müügil pole ka, muidu telliks uue, vb sinise, sest tumesinine tundus ka väga ilus. Ma olen sel esimesel korral prooviks kohe mitu asja tellinud, tellisin

Kauneid kohti Eestimaal (Põhja-Eesti ümbrus)

Kuna ma käisin juuli lõpus/augusti alguses meie kodumaa kaunites paikades, siis otsustasin teha sel teemal siia blogisse ühe postituse. Nii mõnigi koht oli minu jaoks täiesti uus. Käesoleval aastal on "Puhka Eestis" eriti teemas. Kusjuures meil saab puhata küll. Siin postituses mainitud kohtades  käisime kolme päeva jooksul (aitäh mu  tädile , kes mind neisse kohtadesse sõidutas). Teksti tuleb siin vähe, pilte palju (fotod on tehtud tavalise nutitelefoniga). Esimesel päeval külastasime Jägala juga. Kusjuures mina polnud seal varem käinud. Tegemist on looduslikult ilusa vaatamisväärsusega. Samas jalutamist on seal vähe, vähemalt mulle tundus vaid üks pisike rajake olevat. Kui olime juga, sh jõge, piisavalt imetlenud, läksime vaatama 5 km eemal asuvat Linnamäe hüdroelektrijaama. Õhtupoole jalutasime Kadrioru pargis, sh roosiaias. Park ja roosiaed on mõlemad nii ilusad, et muudkui pildista ja imetle.  Teisel päeval k

Teekond elu esimese operatsioonini ning operatsioon ise (laparoskoopia)

Kui mul 2019 aasta veebruaris esmakordselt müoom diagnoositi, ei osanud ma sellest esialgu mitte midagi arvata. Arst ütles vaid, et ma tuleks aasta pärast kindlasti kontrolli tagasi, aga kui probleeme tekib, võin alati ka varem tulla. Läksin ära, koduteel mõtlesin, et müoom - ma olen seda sõna kuulnud, aga mis see on. Googeldades ehmatas esimese hooga sõna kasvaja ikka väga ära. Uurisin netist selle kohta edasi ja sain aru, et karta pole mul midagi vaja. See healoomuline kasvaja avastataksegi enamjaolt tavalise günekoloogilise läbivaatuse käigus ultraheliga. Pahaloomuliseks muutumise tõenäosus alla 1 protsendi. Sümptomite puhul on naistel sagedaseimaks kaebuseks väga vererohked päevad. Seda probleemi mul polnud. Müoom oli mul väga väike kah - 2,2*2,4 cm. Internetist selle haiguse kohta uurides jäi silma vaid nii palju, et peale esmaskordset avastamist tasuks minna uuesti kontrolli poole aasta pärast. Elasin siis oma tavalist elu edasi, probleeme polnud. Pikematel jooksudel (marat