Otse põhisisu juurde

3.juuli-9.juuli nädala kokkuvõte, sh juttu ja pilte COOP'i suvepäevadest Saaremaal.

Möödunud nädalal oli mul nii tihe ajakava, et jõuan alles täna (kolmapäeval) kokkuvõtte kirjutamiseni. Jooksutrennide mõttes oli kehv nädal, sest jõudsin vaid kaks korda jooksma. Ilmselt suure tahtmise korral leiaks ikka küll aega. Viigi, kelle blogi ma jälgin, tema on nii tubli ja jõuab alati pikkade tööpäevade kõrvalt ka jooksutrennid ära teha. Võimalik, et personaaltreeneri olemasolu tema puhul annab ka motivatsiooni juurde. Endal mul treenerit pole ning teen oma peas mingi nädala kava valmis, aga vahel läheb ikka sassi. Võimalik, et peaksin endale märkmikusse kirjutama ette ikkagi, mis päeval ja kui palju ma jooksen ja ehk see distsiplineeriks. Mul on tänase seisuga Tallinna poolmaratonini juba vähem kui kaks kuud jäänud!
Asun nüüd siis ikkagi selle pisut kehvavõitu nädala kokkuvõtte juurde.

Esmaspäeval jooksin 2 km, tehes selle jooksu sees 500 meetriseid kiirendusi. Mingil ajal peaksin ehk hakkama tegema 3 km niimoodi, sest siis tuleks kiirendusi juba 6 korda teha. Sellega ma siiski veel natuke ootan, kuni saan oma trennid regulaarseks tagasi. I km jooksin ajaga 4:20 ning II km ajaga 4:37.



Esmaspäev oli mul ka tööpäev, aga kuna vaatan, et pole rattaga käinud, siis järelikult sain autoga. Ma ise enam ei mäletagi, sest eelmine esmaspäev oli ju nii ammu. 😃

Teisipäev oli mul samuti tööpäev ning siis ma sain jalgrattaga sõita tööle ning tagasi koju. Kuna mul oli plaanis teha kolmapäeval pikem kui 10 kilomeetri jooks, siis sel hommikul ma jooksma ei läinud (kuigi ehk oleks võinud 2 km joosta, arvasin, et nädala lõpus jõuan küll).

Kolmapäeval oli mul möödunud nädala ainuke täisvaba päev ja otsustasin, et jooksen 15 km. Sellega sain ma edukalt hakkama. Minu 15 km ajaks tuli 1:19:04 😊. Selle jooksuga oli veel nii, et kuna vahel oli vihma tulnud, jooksin kruusateedel ühte oma 5 kilomeetrist ringi (3 ringi siis kokku) ja viimasel ringil lükati teed just sealt, kus ma jooksa pidin mingi 1,5 kilomeetrise lõigu. Kui ümber keerasin, siis teiselt poolt oli veel tee lükkamata ja jõudsin just siis tollelt lõigult ära keerata, kui teiselt poolt ka hakati teed lükkama. Natuke oli mul siis ikka ka vedamist. 😄
Jooks ise oli mõnus, kuigi 13 kilomeetri peal tundsin väsimust. Ilm oli õnneks pilves ja siis väga palav polnud. Jooksin muidugi lühikeste riietega, muidu oleks ikka küll halb hakanud. Joogipudel oli enda teeotsas mul, seega jõin viiendal ja kümnendal kilomeetril mitu head lonksu külma vett. Mõlemal korral oli tunda, et väga hea ja kosutav oli. Panen nüüd paar statistilist pilti ka selle jooksu kohta siia. 😊


Neljapäeval oli mul tööpäev ja siis ma jooksma ei läinud, sest arvasin, et lasen organismil kosuda eelmise päeva 15 km jooksust. Hommikul tegin enne tööle minekut siiski väikese 3 kilomeetrise jalutuskäigu. Lisaks sai rattaga hommikul tööle ning õhtul koju vändatud.

Reedel oli mul taas tööpäev. Nädala alguses arvasin, et lähen ka reede hommikul jooksma, aga kuna mul oli vaja reede õhtul autoga koju saada, siis ma ei saanud ka rattaga tööle minna. Läksin kõige lühemat teed pidi (ei tulnud 9 km täisgi, rattaga seda teed väldin, sest peaksin mägedest üles kõndima) jalgsi tööle. Kuna jooksma ei läinud, siis tegin kiirkõndimist terve see tee - mingiks trenniks seegi. 😊

Laupäeva öösel ärkasin juba enne kella 3 öösel, sest buss väljus Elvast kell 3:30. Läksime Coop Eesti suvepäevadele Saaremaale, Mändjalasse. Koht oli väga ilus ning kõik võistlused toimusid selles ilusas liivarannas.

I ala - panime ühele enda kamba (ehk siis Coop Elva) tüdrukule mingi asja pähe, et ta ei näeks ning siis pidime juhendama teda mitmekesi, et kus kohas on pallid - ta pidi kokku kuus palli ära tooma.
II ala - meile anti pildid (8 pilti oli vist) erinevatest suvepäevadest ja lehe peal oli nimekiri - pildid tuli panna samasse järjekorda, nagu nad olid nimekirjas.
III ala - 8  võistlejat ja kaks köit - kaks inimest pidid kõndima korraga köiel ja kõik võistkonna liikmed pidid selle kõndimise läbi tegema.
IV ala - ala nimi oli liival liuglemine, ma ei oskagi seda täpselt seletada. Ühel pool oli neli meie liiget korraga suusa vms peal ja pidime siis ühes rütmis liikuma puntkist A punkti B. Teisel pool oli nö väiksem suusk (või mina ei tea, mis see oli 😂), kus oli korraga peal kaks võistlejat, kes pidid siis samamoodi punktist A punkti B liikuma, neil oli juures veel üks võistkonna liige, kes neid juhendas.
V ala - pallide toomine labürindist. Seal anti sulle ette kaart ja sa pidid pallini õiget teed pidi minema ning täpselt sama teed pidi ka tagasi tulema ja palli kindlasse kohta panema - aega oli võistkonnal selleks viis minutit. Kui jõudsid viimasel hetkel palli labürindis kätte võtta, siis sai ka võistkond pool punkti kirja.
VI ala - rannavolle. Olime selles paraku nõrgad ja langesime ruttu konkurentsist välja. Meil olid kella kolmeks võistlused läbi ja siis oli vaba aeg, seega sai Saaremaal ka puhata. 
Kella kolmest juhtus ka see "tore" asi, et ilm läks pilve ja hakkas peenikest uduvihma sadama ning ilm jäigi selliseks järgmise hommikuni välja.

Kuna laupäeval oli vaba aega, siis läksime õe ja emaga (ema töötab ka COOPis ning alaealine laps on lubatud kaasa võtta) mere äärde jalutama ning lisaks kõndisime ka meres natuke - viimane oli päris mõnus tegevus, ei olnudki nii külm seal merevees. 





Hilisõhtul esines meile 2 Quick Start ja terve tema esinemise (kaks osa) vaatasime/kuulasime ära. Mulle bänd meeldis väga. 😊
Kui bänd lõpetas, siis mingi 1:30 paiku süüdati rannas tuli ning väga mõnus oli rannas lõkke ääres end soojendada. 😊




Mingi aeg pärast seda läksime oma telki ja ma pole vist ühelgi suvepäeval saanud veel nii hästi magada, kui sel korral, sest meie telkimisalal oli vaikne ja rahulik.

Järgmisel päeval (ehk siis pühapäeval) saime tund aega Kuressaares ringi vaadata ning siis läksime sadamasse, et praamile jõuda. Kuigi me olime sadamas mingi 45 minutit varem, me oleks kogu oma bussitäiega praamist maha jäänud, sest bussijuht jäi uskuma sadamas olevat reguleerijat, kes käskis meil bussiga ühe maja taha ootama minna, öeldes, et ta tuleb ja kutsub, kui meie peame ise liikuma hakkama. Praam pidi väljuma 14:05 ja kell 14:00 me olime ikka veel selle maja taga oma bussiga ootamas. Üks meie oma töötajatest läks siis asja uurima ja see reguleerija oligi meid ära unustanud. Õnneks jõudsime ikka ilusasti praami peale. 😊
Panen veel paar pilti siia.




Pühapäeva õhtul koju saime vast mingi poole kaheksa paiku õhtul. Ma lootsin, et jõuan siis ka õhtul kas või väikese jooksu teha, kuid kaks päeva järjest 6 tundi sõitu on ka väsitav ja ei jõudnud kahjuks. Kuigi suure tahtmise korral oleksin ma ju võinud minna ja kas või ainult 2-3 kilomeetritki joosta.

Tulles nüüd lõpetuseks tagasi nädala kokkuvõtte juurde siis ma jooksin vaid 17,13 km, kõndisin 12,65 km ning rattaga sõitsin 40,76 km. Eks seda kõndimist ja jookmist oli vähe, ma ei tea, kui palju see välja vabandab, et E,T,N ja R olid tööpäevad ning nädalavahetusel olid COOP'i suvepäevad.




Minu jägmine jooksuvõistlus on juba 22.juuli kell 22:15 Jelgavas. Seal antakse 5 km, 10,5 km (mida jooksen ka mina) ning poolmaratoni start kõigile korraga kell 22:15. Tundub, et ka Lätis on ööjooks päris populaarne, sest sinna on registreerunuid rohkem, kui oli Ventspilsis. Kindlasti tuleb postitus ka sealsest võistlusest.

Jooksmisteni! 😊

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu tellimused Aliexpressist 2014-2016

Panen siia pildid väikese selgitusega toodetest, mis olen ostnud. Pildid panengi konkreetselt enda asjadest, nii nagu nad kätte sain. Mu kõige esimene proovitellimus oli 16.mail 2014. Tellisin 6.35 eurot maksva siidise vööga kleidi S suurus. Minu mõõdud ongi XS/S (rohkem XS). See oli mulle paraku tiba suur ja ebaõnnestunud ost. Seda kleiti mul enam pole alleski. Nüüd oma aliexpressi lehelt vaadates näen, et olen tellinud samal päeval kaks kleiti. Tellisin ka ühe kollase suvekleidi, maksis 7,09 eurot, samuti S suurus. See oli üks mu lemmikkleite. Panen nüüd ka paar pilti, kus mul on see kleit seljas. :) Sellest kleidist ma jäin ilma, sest juhtus üks tobe õnnetus. Maal trügivad ikka sügisel rotid kappi, mu lemmik kleit oli mingi kurja roti poolt nii katki näritud, et pidin ära viskama. Seda toodet seal enam müügil pole ka, muidu telliks uue, vb sinise, sest tumesinine tundus ka väga ilus. Ma olen sel esimesel korral prooviks kohe mitu asja tellinud, tellisin

Kauneid kohti Eestimaal (Põhja-Eesti ümbrus)

Kuna ma käisin juuli lõpus/augusti alguses meie kodumaa kaunites paikades, siis otsustasin teha sel teemal siia blogisse ühe postituse. Nii mõnigi koht oli minu jaoks täiesti uus. Käesoleval aastal on "Puhka Eestis" eriti teemas. Kusjuures meil saab puhata küll. Siin postituses mainitud kohtades  käisime kolme päeva jooksul (aitäh mu  tädile , kes mind neisse kohtadesse sõidutas). Teksti tuleb siin vähe, pilte palju (fotod on tehtud tavalise nutitelefoniga). Esimesel päeval külastasime Jägala juga. Kusjuures mina polnud seal varem käinud. Tegemist on looduslikult ilusa vaatamisväärsusega. Samas jalutamist on seal vähe, vähemalt mulle tundus vaid üks pisike rajake olevat. Kui olime juga, sh jõge, piisavalt imetlenud, läksime vaatama 5 km eemal asuvat Linnamäe hüdroelektrijaama. Õhtupoole jalutasime Kadrioru pargis, sh roosiaias. Park ja roosiaed on mõlemad nii ilusad, et muudkui pildista ja imetle.  Teisel päeval k

Teekond elu esimese operatsioonini ning operatsioon ise (laparoskoopia)

Kui mul 2019 aasta veebruaris esmakordselt müoom diagnoositi, ei osanud ma sellest esialgu mitte midagi arvata. Arst ütles vaid, et ma tuleks aasta pärast kindlasti kontrolli tagasi, aga kui probleeme tekib, võin alati ka varem tulla. Läksin ära, koduteel mõtlesin, et müoom - ma olen seda sõna kuulnud, aga mis see on. Googeldades ehmatas esimese hooga sõna kasvaja ikka väga ära. Uurisin netist selle kohta edasi ja sain aru, et karta pole mul midagi vaja. See healoomuline kasvaja avastataksegi enamjaolt tavalise günekoloogilise läbivaatuse käigus ultraheliga. Pahaloomuliseks muutumise tõenäosus alla 1 protsendi. Sümptomite puhul on naistel sagedaseimaks kaebuseks väga vererohked päevad. Seda probleemi mul polnud. Müoom oli mul väga väike kah - 2,2*2,4 cm. Internetist selle haiguse kohta uurides jäi silma vaid nii palju, et peale esmaskordset avastamist tasuks minna uuesti kontrolli poole aasta pärast. Elasin siis oma tavalist elu edasi, probleeme polnud. Pikematel jooksudel (marat