Otse põhisisu juurde

105 km (10-16.aprill) - 51,17 km jalgratast, 29.39 km jooksmist, 24,82 km kõndimist

Möödunud nädal oli kevadiselt talvine. Tööl oli mul samuti tihe nädal, ainult kaks vaba päeva, aga jõudsin vaatamata sellele käia neli korda jooksmas, mõned korrad kõndimas ja ka tööl sai juba rattaga käidud.


Esmaspäeva lõunal sai 5 km kõnnitud ja õhtupoolikul jooksin 6,12 km ajaga 31,38 minutit.



Teisipäev oli nii mul kui ka mu emal tööpäev. Otsustasime jala minemise kasuks, et siis saame õhtul autoga koju. Kuigi sel päeval ma jooksmas ei käinud, siis 10 km kõndimist on ka mõnus tervisekõnd.☺



Kolmapäev oli mul samuti tööpäev, aga kuna eelmine pikem jooks oli mul sellest nädalast üks päev rohkem kui nädal tagasi, otsustasin, et pean jõudma ära teha ka pikema jooksu. Tulin selleks ekstra varem üles ja läksin 7.30 paiku jooksma - 10,10 km tuli ajaga 54,11 minutit. Suht kohe pärast seda kihutasin rattaga tööle, läksin Elva äärest veel väikese ringiga, et 10 km ikka ka rattaga täis tuleks. Õhtul sain ma koju autoga ja ratas jäi ööseks siis töö juurde.



Neljapäeva hommikul läksin küll tööle bussiga, aga kuna mul oli aega, tulin paar peatust varem maha ja sain paar kilomeetrit ka siis kõndida. Sel päeval lõppes töö natuke varem ja läksin rattaga koju. Koju jõudes panin jooksuriided selga ja tegin siis veel lühikese jooksu - 3 km kiiret jooksu, mitte rahulikku sörki.


Suur Reede oli mul samuti vaba päev ja mingi aeg peale hommikusööki käisime õe ja väikese koeraga jalutamas ja 6 km sai taas maha kõnnitud.
Kuna ma see nädal üle 10 kilomeetrist jooksu polnud teinud, siis mõtlesin, et nädalas kaks 10 kilomeetrilist jooksu (esimese jooksin K hommikul) ei tee ka paha ja tegin ka reede päeval siis 10 kilomeetrise sörgi. Tundsin jooksmise ajal kintsudes (säärtel polnud seekord häda midagi) väsimust ja seetõttu mõtlesingi, et jooksen rahulikult läbi, mitte ei kiirusta ja otsustasin ka seda, et L ja P ma siis ei jookse (P poleks selleks aegagi olnud), sest rattaga niikuinii tööle siis. 
10,03 km jooksin siis ära ajaga 55,42 minutit.

Laupäeval sai siis nii tööle kui ka koju ratastega, ütlen mitmuses, sest emaga ühes vahetuses ja koos sõitsime. Tegime mõlemal korral väikese ringi, et 10 km ikka täis tuleks. Ainult, et õhtul oli ema mul väsinud ja kuna tema rattal pole käike, siis tema ratas on tiba kehvem ja päris pikale venis see koju jõudmine. Eks Elvast Lagujale sõites ole ka tõuse natuke rohkem kui hommikuti siis Elva tööle sõites. Panen siia siis naljapärast selle screen'i ka, kui kiiresti me koju saime. ☺

Pühapäeval ma mõtlesin, et sõidan ühte teist teed pidi Elva, aga olin ära unustanud, et toda teed pidi ei tule 10 km täis, aga palju puudu ka ei jää - 9,78 km tuli Endomondo andmetel. Hommikul olid väljas miinuskraadid ja päike paistis, mõtlesin, et teeks telefoniga isegi paar pilti, a mu telefoni kaamera ei töötagi enam millegipärast. Võimalik, et mu nutikas tõesti juba natuke iganenud ja hakkab üles ütlema. Vähemalt Endomondo app veel töötab. ☺
Panen siis screen'i ka, et kui kiire mul sel hommikul tööle oli.

Kuna see nädal tuli mul väga palju workout'e, siis lõpetuseks ka kaks screenshott'i, mis kogu nädala statistika ära näitavad.



Praegu, mil kirjutan seda postitust, näen aknast välja vaadates, et taas langeb lumehelbeid. Väga talvine kevad meil. Loodan, et varsti läheb juba ka õues kevadisemaks.

Kuna täna on veel II ülestõusmispüha, mis mõnes riigis on ju täitsa riigipüha, siis kaunist kevadpühade jätku kõigile!

Sain oma telefonikaamera ka täna, 17.aprill, tööle tagasi - restardid ja väljalülitused ei aitanud, aga võtsin aku välja ja panin tagasi ning peale seda läks kaamera tööle tagasi.






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu tellimused Aliexpressist 2014-2016

Panen siia pildid väikese selgitusega toodetest, mis olen ostnud. Pildid panengi konkreetselt enda asjadest, nii nagu nad kätte sain. Mu kõige esimene proovitellimus oli 16.mail 2014. Tellisin 6.35 eurot maksva siidise vööga kleidi S suurus. Minu mõõdud ongi XS/S (rohkem XS). See oli mulle paraku tiba suur ja ebaõnnestunud ost. Seda kleiti mul enam pole alleski. Nüüd oma aliexpressi lehelt vaadates näen, et olen tellinud samal päeval kaks kleiti. Tellisin ka ühe kollase suvekleidi, maksis 7,09 eurot, samuti S suurus. See oli üks mu lemmikkleite. Panen nüüd ka paar pilti, kus mul on see kleit seljas. :) Sellest kleidist ma jäin ilma, sest juhtus üks tobe õnnetus. Maal trügivad ikka sügisel rotid kappi, mu lemmik kleit oli mingi kurja roti poolt nii katki näritud, et pidin ära viskama. Seda toodet seal enam müügil pole ka, muidu telliks uue, vb sinise, sest tumesinine tundus ka väga ilus. Ma olen sel esimesel korral prooviks kohe mitu asja tellinud, tellisin

Kauneid kohti Eestimaal (Põhja-Eesti ümbrus)

Kuna ma käisin juuli lõpus/augusti alguses meie kodumaa kaunites paikades, siis otsustasin teha sel teemal siia blogisse ühe postituse. Nii mõnigi koht oli minu jaoks täiesti uus. Käesoleval aastal on "Puhka Eestis" eriti teemas. Kusjuures meil saab puhata küll. Siin postituses mainitud kohtades  käisime kolme päeva jooksul (aitäh mu  tädile , kes mind neisse kohtadesse sõidutas). Teksti tuleb siin vähe, pilte palju (fotod on tehtud tavalise nutitelefoniga). Esimesel päeval külastasime Jägala juga. Kusjuures mina polnud seal varem käinud. Tegemist on looduslikult ilusa vaatamisväärsusega. Samas jalutamist on seal vähe, vähemalt mulle tundus vaid üks pisike rajake olevat. Kui olime juga, sh jõge, piisavalt imetlenud, läksime vaatama 5 km eemal asuvat Linnamäe hüdroelektrijaama. Õhtupoole jalutasime Kadrioru pargis, sh roosiaias. Park ja roosiaed on mõlemad nii ilusad, et muudkui pildista ja imetle.  Teisel päeval k

Teekond elu esimese operatsioonini ning operatsioon ise (laparoskoopia)

Kui mul 2019 aasta veebruaris esmakordselt müoom diagnoositi, ei osanud ma sellest esialgu mitte midagi arvata. Arst ütles vaid, et ma tuleks aasta pärast kindlasti kontrolli tagasi, aga kui probleeme tekib, võin alati ka varem tulla. Läksin ära, koduteel mõtlesin, et müoom - ma olen seda sõna kuulnud, aga mis see on. Googeldades ehmatas esimese hooga sõna kasvaja ikka väga ära. Uurisin netist selle kohta edasi ja sain aru, et karta pole mul midagi vaja. See healoomuline kasvaja avastataksegi enamjaolt tavalise günekoloogilise läbivaatuse käigus ultraheliga. Pahaloomuliseks muutumise tõenäosus alla 1 protsendi. Sümptomite puhul on naistel sagedaseimaks kaebuseks väga vererohked päevad. Seda probleemi mul polnud. Müoom oli mul väga väike kah - 2,2*2,4 cm. Internetist selle haiguse kohta uurides jäi silma vaid nii palju, et peale esmaskordset avastamist tasuks minna uuesti kontrolli poole aasta pärast. Elasin siis oma tavalist elu edasi, probleeme polnud. Pikematel jooksudel (marat