Otse põhisisu juurde

19-25.juuni (jooksuvaene) nädala kokkuvõte :(

Möödunud nädal läks mul trenni tegemise mõttes nii halvasti, et mõtlesin, kas ma üldse seda postitustki kirjutada julgen. Kui tavaliselt on mul nädalas kaks, vahel kolm päeva, mil ma ei jookse, siis möödunud nädalal ma jõudsin jooksma ainult kahel päeval ja 10 km jooks jäi täitsa ära. Mul pole ka ühtegi vabandust, arvasin, et lähen hiljem jooksma või homme ja nii see nädal väga jooksuvaeselt mööduski. 😢

Vaid tänu jalgrattaga tööle käimisele ning paarile pikale jalutuskäigule tuli nädala kilometraažiks 94,02 km (jooksmine ainult 7,16 😢, kõnnitud sai aga Endomondoga 29,6 km ning jalgrattaga vändatud 57,26km).

Esmaspäeval ma jätsin rahuliku südamega jooksmata, sest olin eelmisel päeval ju Ventspilsis võistlustel 10 km jooksud. Sellest on juttu SIIN. See-eest jõudsin esmaspäeval 2 korda kõndimas käia. Päeval sai 4,62 km kõnnitud ning õhtul sai veel 7,13 km lisaks kõnnitud.

Teisipäeval oli mul plaanis jooksma minna, aga siis ma tegin möödunud nädalal esimest korda pattu ja ei jõudnudki jooksma. Asi seegi, et 9,09 km kõndimas käisin.

Kolmapäeval oli mul tööpäev, käsin jalgattaga. Kuna üle pika aja trehvas lühem tööpäev ja olin kl 8 õhtul juba kodus, siis läksin koju jõudes lõpuks ka jooksma ning jooksin 5 km.

Ka neljapäev oli mul tööpäev, kuid siis jõudsin hommikul ometi jooksma minna ja jooksin 2 km, tehes jooksu sees 4*200 m kiirendusi. Kiirendused ei läinud hästi, jalgades oli väsimus sees. Peale jooksmist hakkas ka kõht väga valutama (mul kiirete lõigutrennidega pidevalt kõhuvalu probleem...).

Reedel oli mul vaba päev ja oma peas oli plaan, et teen siis sel päeval oma 10 km jooksu ära. Sel päeval jõudsin põllu peal rohida ning päeval 7,46 km ka kõndida. Kuna mul oli külalisi, siis õhtupoole tuli hakata jaane tähistama ja ma ei jõudnudki jooksma (kuigi teadsin , et laupäev ja pühapäev ma niikuinii ei jõua). 😢

Kuna laupäev ja pühapäev olid väga pikad tööpäevad, kodust väljusin hommikul 7 paiku ja tagasi jõudsin alles 11 paiku õhtul, siis neil päevadel ma lihtsalt ei jaksanud jooksma minna. Tööle käisin ma need kaks päeva jalgrattaga. 

Panen siis möödunud nädala statistikast ka kaks pilti siia:



Kokkuvõtteks ütlen nii palju, et ma pole üldse möödunud nädalaga rahul. Mind on Tallinnas sügisel poolmaraton ees ootamas ja tahan oma poolmaratoni aega (1:48 millegagi) parandada. Selleks tuleb järjepidevalt treenida ja mulle tegelikult jooksmine meeldib. Ma ei tea isegi, kuidas see möödunud nädal nii kehv välja tuli.

Alanud nädalal aga "karistan" ennast lausa kahe jooksuvõistlusega. Teisipäeval (homme) on Kambja jooksusarja II etapp, lähen jooksen sellel hullul Kopsumäel siis. 😃
Reedel lähen jooksen aga Hellenurmes. Eelmisel aastal oli Hellenurme jooks 24.juuni õhtul väga palava ilmaga. Sain siis pjedestsaalile, saades oma vanuseklassis 3.koha. Kes teab, äkki on vormi ka sel reedel, kui teisipäevane Kambja mind liialt ära ei väsita. 😃

Mina lähen nüüd igatahes jooksma. 😊

Päikest!😊



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu tellimused Aliexpressist 2014-2016

Panen siia pildid väikese selgitusega toodetest, mis olen ostnud. Pildid panengi konkreetselt enda asjadest, nii nagu nad kätte sain. Mu kõige esimene proovitellimus oli 16.mail 2014. Tellisin 6.35 eurot maksva siidise vööga kleidi S suurus. Minu mõõdud ongi XS/S (rohkem XS). See oli mulle paraku tiba suur ja ebaõnnestunud ost. Seda kleiti mul enam pole alleski. Nüüd oma aliexpressi lehelt vaadates näen, et olen tellinud samal päeval kaks kleiti. Tellisin ka ühe kollase suvekleidi, maksis 7,09 eurot, samuti S suurus. See oli üks mu lemmikkleite. Panen nüüd ka paar pilti, kus mul on see kleit seljas. :) Sellest kleidist ma jäin ilma, sest juhtus üks tobe õnnetus. Maal trügivad ikka sügisel rotid kappi, mu lemmik kleit oli mingi kurja roti poolt nii katki näritud, et pidin ära viskama. Seda toodet seal enam müügil pole ka, muidu telliks uue, vb sinise, sest tumesinine tundus ka väga ilus. Ma olen sel esimesel korral prooviks kohe mitu asja tellinud, tellisin

Kauneid kohti Eestimaal (Põhja-Eesti ümbrus)

Kuna ma käisin juuli lõpus/augusti alguses meie kodumaa kaunites paikades, siis otsustasin teha sel teemal siia blogisse ühe postituse. Nii mõnigi koht oli minu jaoks täiesti uus. Käesoleval aastal on "Puhka Eestis" eriti teemas. Kusjuures meil saab puhata küll. Siin postituses mainitud kohtades  käisime kolme päeva jooksul (aitäh mu  tädile , kes mind neisse kohtadesse sõidutas). Teksti tuleb siin vähe, pilte palju (fotod on tehtud tavalise nutitelefoniga). Esimesel päeval külastasime Jägala juga. Kusjuures mina polnud seal varem käinud. Tegemist on looduslikult ilusa vaatamisväärsusega. Samas jalutamist on seal vähe, vähemalt mulle tundus vaid üks pisike rajake olevat. Kui olime juga, sh jõge, piisavalt imetlenud, läksime vaatama 5 km eemal asuvat Linnamäe hüdroelektrijaama. Õhtupoole jalutasime Kadrioru pargis, sh roosiaias. Park ja roosiaed on mõlemad nii ilusad, et muudkui pildista ja imetle.  Teisel päeval k

Teekond elu esimese operatsioonini ning operatsioon ise (laparoskoopia)

Kui mul 2019 aasta veebruaris esmakordselt müoom diagnoositi, ei osanud ma sellest esialgu mitte midagi arvata. Arst ütles vaid, et ma tuleks aasta pärast kindlasti kontrolli tagasi, aga kui probleeme tekib, võin alati ka varem tulla. Läksin ära, koduteel mõtlesin, et müoom - ma olen seda sõna kuulnud, aga mis see on. Googeldades ehmatas esimese hooga sõna kasvaja ikka väga ära. Uurisin netist selle kohta edasi ja sain aru, et karta pole mul midagi vaja. See healoomuline kasvaja avastataksegi enamjaolt tavalise günekoloogilise läbivaatuse käigus ultraheliga. Pahaloomuliseks muutumise tõenäosus alla 1 protsendi. Sümptomite puhul on naistel sagedaseimaks kaebuseks väga vererohked päevad. Seda probleemi mul polnud. Müoom oli mul väga väike kah - 2,2*2,4 cm. Internetist selle haiguse kohta uurides jäi silma vaid nii palju, et peale esmaskordset avastamist tasuks minna uuesti kontrolli poole aasta pärast. Elasin siis oma tavalist elu edasi, probleeme polnud. Pikematel jooksudel (marat